مجله خبری کسب و کار

بررسی ، تحلیل و معرفی کسب و کار ها

مجله خبری کسب و کار

بررسی ، تحلیل و معرفی کسب و کار ها

سئو چیست

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سئو و یا seo ، آیا می دانید سئو چیست؟ به فرایند بهینه سازی وب سایت ها جهت بهبود جایگاه شان در نتایج جستجو بهینه سازی یا سئو گفته می شود. یکی از معیاهایی که در سئو تاثیر گذار است بهینه سازی یا سئو تصاویر است.

اهمیت تصاویر در سئو واضح  و آشکار است، تصاویر داخل محتوا قدرت محتوا را تعیین می‌کنند و گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای برای آن‌ها قائل است. میزان به اشتراک‌گذاری و دیده شدن یک محتوا یا صفحه رابطه مستقیمی با کیفیت تصاویر آن دارد

سئو و بهینه سازی نقش مهمی در افزایش ورودی سایت شما دارد

شما باید ترافیک جستجوی تصاویر خود را رصد کنید.

اگر عکس‌ها و اینفوگرافیک‌های قدرتمندی به همراه محتوا منتشر می‌کنید، آیا کنجکاو نیستید بدانید ترافیک ورودی شما بیشتر به دلیل عکس‌هاست یا محتوا؟ خوشبختانه دانستن این موضوع بسیار آسان است.

اگر کنسول جستجوی گوگل را برای وبسایت خود فعال کرده باشید (که حتما باید فعال کنید چون جزو ابزارهای ضروری در سئو می‌باشد) می‌توانید به راحتی از این طریق به ترافیک عکس‌های خود دسترسی داشته باشید. در قسمت Search Analytics‌ می‌توانید نوع جستجو را روی حالت Image قرار دهید  تا داده‌های مربوط به تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تاثیرگذار و جریان‌ساز تاثیر زیادی روی سئو سایت دارند.

دو مزیت مهم تصاویر تاثیرگذار و متقاعدکننده از این قرار هستند

کاهش نرخ پرش Bounce Rate : بانس ریت معیاری برای اندازه‌گیری میزان ماندگاری بازدیدکنندگان در سایت می‌باشد. اگر تصاویری که استفاده می‌کنید تاثیرگذار باشند و کاربران از این طریق عملیاتی در سایت انجام دهند نرخ پرش سایت شما کاهش می‌یابد و این خبر خوبی است.

افزایش میزان اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی عموما عکس‌ محورند و اگر می‌خواهید مطالب شما در شبکه‌های اجتماعی دیده شوند و به اشتراک گذاشته شوند کیفیت عکس‌ها می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد و نتایج تحقیقات هم این مورد را اثبات می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی