مجله خبری کسب و کار

بررسی ، تحلیل و معرفی کسب و کار ها

مجله خبری کسب و کار

بررسی ، تحلیل و معرفی کسب و کار ها

ثبت برند در تهران

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شهر تهران جایگاه ویژه ای در تاریخ و فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد. تهران به عنوان شهری هنرمند و هنرمند پرور همچنین از جوانب اقتصادی و تجاری نیز در ایران سهم عمده ای را به خود اختصاص داده و بار بسیاری از درامد ها و سرانه های درامدی کشور را بر دوش دارد. هزاران شرکت در این شهر در انواع موضوعات تجاری و اقتصادی با هم در رقابت هستند و هر روز نیز بر این تعداد افزوده می شود.

از انجایی که رشد و تعالی هر شرکت به رشد و توسعه اقتصادی ان منطقه  و رشد  اقتصادی مناطق مختلف به توسعه اقتصادی ایران می انجامد حمایت از شرکت ها و موسسات مختلف در اقصی نقاط ایران از جمله تهرانبسیار مورد اهمیت بوده و از این رو دولت توجه ویژه ای به شرکت ها و موسسات اقتصادی در همه نقاط ایران از جمله شهر تهراننموده است. استفاده از انواع تسهیلات و وام ها و ارائه انواع معافیت های مالیاتی از جمله این موارد هستند.

اما یکی از مواردی که می تواند به رشد و توسعه خود شرکت ها کمک کرده و به انها برای پیشی گرفتن از رقبا کمک زیادی بکند داشتن یک برند مطرح و شناخته شده می باشد. برند یا علامت تجاری نشانه ای است که بواسطه ان مشتریان در هر نقطه می توانند محصولات و خدمات یک شرکت را تشخیص داده و نسبت به تمایز این محصولات با سایر محصولات مشابه اقدام نماید.

برند شاخصه کلیدی و مهمی در شرکت های پیشرو می باشد و بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ برای به دست اورن موفقیت خود مدیون برند های موفق خود هستند. برند توانایی معرفی جایگاه و ارزش محصولات، کیفیت محصولات، توانایی رقابتی انها و حتی جایگاه جغرافیایی محصولات و خدمات را دارا می باشد.

تفاوتی نمی کند که برند در تهران فعالیت بکند و یا در تهران و یا هرشهر و استان دیگری. وقتی یک برند و علامت تجاری خوب داشته باشید می توانید در هر نقطه ای از ایران و حتی در بازار های بین المللی سرمایه گذاری نموده و مشتریان و خریداران خود را داشته باشید. پس لازمه آن ثبت برند می باشد .در ایران هر روز بر شرکت های موفقی که از نقاط مختلف ایران محصولات خود را تا قلب پایتخت و حتی به قلب اروپا صادر می کنند افزوده می شود و بی شک وجود برند و یا برند های تجاری این شرکتها در این موفقیت و نفوذ شرکت ها بی تاثیر نبوده است.پس برای ثبت برند در تهران میتوانید از ثبت ماهان کمک بگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی